تلفن
تلگرام
اینستاگرام
مدیر فروش داخلی
مدیر بازرگانی
دشمن ایزوگام چیست؟
دشمن ایزوگام چیست؟

دشمن ایزوگام چیست؟

دشمن ایزوگام در واقع همان عوامل خرابی ایزوگام است که باعث کوتاه شدن عمر ایزوگام خواهد شد. هر فردی برای نصب یک ایزوگام خوب در سطح مورد نظر، باید ابتدا درباره نحوه نگهداری و جلوگیری از خرابی آن اطلاعات کاملی را به دست آورد. آن هم درست پیش از نصب ایزوگام!
چرا که تمامی مشکلات، درست از زمان نصب و از نحوه نصب نا مناسب و غلط به وجود می آید. مشکلاتی مانند چروک های کوچک و بزرگ، جدا شدن کناره های ایزوگام از بام و یا ترک ترک شدن ایزوگام را حتما تا به حال دیده اید. این عوامل باعث تخریب ایزوگام شده و به نوعی دشمن یک ایزوگام خوب و با دوام است.
در این مقاله ما قصد داریم به توضیح کامل درباره دشمن ایزوگام و‌ عوامل پیشگیری از خرابی آن بپردازیم. البته شما می‌توانید با یک تماس به پشتیبانی سایت ایزوگام سیوانی، اطلاعاتی دقیق تری را کسب کنید. کارشناسان شرکت ایزوگام سیوانی به شما کمک می کنند تا بهترین نوع ایزوگام برای سطح مورد نظر را خریداری کرده و‌ نصب نمایید. حالا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بزرگ‌ترین دشمن ایزوگام را بشناسید

برای نصب صحیح ایزوگام باید از حرارت و آتش استفاده شود‌. عدم استفاده از این مورد در نصب ایزوگام، بزرگ‌ترین دشمن ایزوگام است. البته عوامل دیگری هم وجود دارد که باعث ضرر رساندن به آن می شود. چاره ی اینکار سپردن کار نصب به متخصصان حرفه ای و با تجربه در این امور می باشد تا به بهترین نحو و با رعایت تمامی مراحل مورد نیاز برای نصب یک ایزوگام خوب صورت گیرد.
چرا که اگر نکات لازم برای نصب یک ایزوگام در همان ابتدا پیاده نشود، ممکن است در آینده خسارت های حیاتی و اقتصادی به همراه داشته باشد. پس اگر قصد نصب ایزوگام را دارید، صفر تا صد اینکار را به متخصصان شرکت معتبر ایزوگام سیوانی بسپارید و در نهایت باعث‌ ایجاد بهترین ایزوگام با دوام بالا در سطح مورد نظر شوید‌.

چند مورد از مهم ترین عوامل خرابی ایزوگام

شاید فکر کنید که نصب صحیح و با استاندارد های کامل برای ایزوگام را انجام داده اید، حالا دیگر کار تمام است. اما اینگونه نیست، خیلی از عوامل خرابی حتی پس از نصب ایزوگام به وجود می آیند و باعث تخریب آن می شوند‌. بنابراین شما باید حتی پس از نصب ایزوگام هم یک سری از موارد را رعایت نمایید تا ایزوگام با دوام بالا داشته باشید. در ادامه چند مورد را ذکر می کنیم.
۱. بی دقتی در ناهمواری های سطح پیش از نصب
۲. فشار وسایل سنگی مانند کولر
۳. انداختن یا کشیدن وسایل تیز
۴. نشت همیشگی آب کولر و ماندن آن تایم زیادی روی سطح ایزوگام

آیا جوهر نمک برای ایزوگام ضرر دارد؟

سوالی که همواره برای مصرف کنندگان به وجود می آید؛ تاثیر جوهر نمک روی ایزوگام است. یا اینکه آیا جوهر نمک برای ایزوگام ضرر دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله؛ جوهر نمک یکی از عوامل اصلی مخرب برای ایزوگام است که باعث از بین رفتن و تخریب شدن سریع تر آن می شود.در واقع این ماده به دلیل ماده های شیمیایی و اسیدی که در خود دارد؛ می تواند خرابی های بسیاری را در سطح ایزوگام به وجود آورد. بیشتر افراد فکر می کنند که در جوش‌ شیرین درصد کمی جوش‌ شیرین استفاده شده؛ پس قطعا نمی تواند تاثیر چندان مخربی روی ایزوگام داشته باشد.
اما سخت در اشتباه هستند.‌ جوهر نمک‌ شاید در مرحله اول به صورت مستقیم عوامل خرابی خود را بروز ندهد و تنها نشانه های کوچکی تز تماس آن با ایزوگام دیده شود.‌ اما به مرور زمان باعث مشکل های جدی و زیادی در ایزوگام ساختمان شما خواهند شد. پس به طور جدی توصیه می شود به هیچ عنوان از جوهر نمک در سطح ایزوگام استفاده نشود.

آیا شستن فرش روی ایزوگام مخرب است؟

همانطور که می دانید؛ شستن فرش یکی از رسم و رسومات ایرانی ها است که اغلب دو بار در سال؛ به خصوص پیش از عید نوروز انجام می گیرد. حتی با وجود شرکت های قالیشویی بسیار و خانه های آپارتمانی؛ همچنان بسیاری از خانواده ها شستن فرش در پشت بام را انجام می دهند.از این رو‌ شاید برای شما هم سوال شده باشد که آیا شستن فرش روی ایزوگام مخرب است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ممکن است این امر باعث کوتاه شدن عمر ایزوگام شما شود و به مرور زمان اثرات مخربی بگذارد. پس تا جای امکان سعی کنید شستن فرش را روی ایزوگام انجام ندهید.

در آخر بدانید

برای بهره مندی از عمر صحیح یک ایزوگام‌ مرغوب؛ حتما باید دشمن ایزوگام را بشناسید و از آن جلوگیری کنید. اینگونه ایزوگام‌ شما تا حداکثر زمان خود؛ عمر خواهد کرد و می توانید از آن بهترین بهره را بدون هزینه اضافه و تعمیر ببرید.
شرکت معتبر ایزوگام سیوانی با ارائه بهترین خدمات و مرغوب ترین ایزوگام های کشور؛ آماده خدمت رسانی به شما می باشد. در صورت نیاز خدمات نصب هم توسط متخصصان شرکت ما انجام خواهد کرد. کافی است تا با پشتیبانی به شماره تماس …. تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان استفاده کنید.