تلفن
تلگرام
اینستاگرام
مدیر فروش داخلی
مدیر بازرگانی
صادرات ایزوگام
بهترین صادرات کننده ایزوگام چیست؟

عرضه ایزوگام صادراتی مرغوب و باکیفیت(شرکت ایزوگام سمابام دلیجان)

توجه به شرایط آب و هوایی کشورهای مختلف نسبت به فروش ایزوگام از کارخانه دلیجان می‌تواند به انواعی از محصولات ایزوگام مناسب برای مناطق سردسیری و گرمسیری را به همراه داشته باشد.

انتخاب عایق های رطوبتی از کارخانه دلیجان این امکان را برای تمامی خریداران فراهم می‌آورد که نسبت به دریافت کیفیت ایزوگام هیچ مشکلی نخواهند داشت، چرا که تمامی محصولات تولید شده برند دلیجان دارای وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و مقاومت خوب در برابر سرما، گرما و آسیب هستند.

استفاده از بهترین مواد اولیه پلیمری درجه یک  و نیز بهتریم بسته بندی امکان صادرات رول های ایزوام را با بهترین کیفیت مهیا کرده است.

شرایط صادرات ایزوگام دلیجان

ایزوگام های قابلیت صادرات و فروش در بازارهای خارجی را دارا هستند که برخوردار از نشان استاندارد بین المللی باشند و مجوزات و گواهینامه های لازم جهت عبور از مرز را داشته باشند.

یکی از مهمترین موارد جهت دریافت مجوزات برای خروج از کشور ، نشان استاندارد، تاریخ انقضا و تولید ایزوگام و سلامت رول های تولیدی می باشد.

استفاده از کانتینرهای سرپوشیده و نیز دقت بسیار در چیدمان رول های ایزوگام از موارد ضروری برای صادرات به کشورهای مختلف می باشد که کارخانه دلیجان به بهترین صورت ممکن تمامی شرایط را دارا می باشد.